Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

CX Sessie 10: Employee Experience

Enthousiaste klanten krijg je met enthousiaste medewerkers. Niet gek dus dat Employee Experience bij veel organisaties op de agenda staat. In deze CX Circle sessie staat het ook op onze agenda. Hoe vind je de juiste medewerkers? Hoe zorg je voor goede onboarding? En wat moet je doen om goed...

4 April 13:00 - 17:00 Zoku Amsterdam Kaarten

CX Sessie 11: Co-creatie met klanten

Hoe zorg je voor een klantbeleving die aansluit bij wat klanten willen? Die klantbeleving samen met klanten ontwerpen natuurlijk! In deze CX Circle sessie zie je verschillende cases voorbij komen van organisaties die de samen met klanten de handen ineen hebben geslagen. Raak geïnspireerd door...

1 Juli 13:00 - 17:00 CX Experience Circle Amsterdam Kaarten

CX Sessie 12: de cijfers van klantbeleving

De cijfers van klantbeleving: een cryptische titel die je op twee manieren kan interpreteren. En dat is precies wat we gaan doen in deze CX Circle sessie. We kijken naar de financiële kant van een goede klantbeleving. Daarnaast duiken we de data in. Hoe zorg je met data voor een nog betere...

9 December 13:00 - 17:00 CX Experience Circle Amsterdam Kaarten