Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

Veel Nederlandse challengers zijn - in vergelijking met traditionele bedrijven - zeer goed in staat om klantbeleving toe te voegen aan hun dienstverlening, om klanten echt centraal te zetten in alles wat ze doen. Maar wat is hun grootste geheim? De succesvolle challengers Simyo, Tony's Chocoloneley, House of Einstein en Srprs.me vertellen jou deze avond hun verhaal. 

Jij zal deze avond niet alleen luisteren, maar wij gaan ook het gesprek met elkaar over hoe we customer experience binnen jouw organisatie kunnen verbeteren en hoe jij de 'learnings' van deze avond kunt toepassen in jouw werkzaakheden.

Tony's Chocolonely
Tony's Chocoloneley
Simyo
Simyo
Srprs.me
Srprs.me
House of Einstein
House of Einstein

 

Tony's Chocolonely

Op een paar dagen na precies 10 jaar geleden kwam werd de eerste reep Tony's Chocolonely op de markt. Een revolutie! De grote chocoladefabrikanten konden of wilde slaafvrije chocola produceren. Daarom besloot Teun van de Keuken, oprichter van Tony's Chocolonely, het zelf maar te maken.

Vanaf het eerste moment was het een groot succes. De afgelopen 10 jaar heeft Tony's Chocolonely een enorme groeispurt doorgemaakt en, nog belangrijker, een grote schare fans voor zich gewonnen. Henk Jan Beltman, Chief Chocolate Officer, komt delen hoe ze bij TC met klantbeleving omgaan en welke lessen jij kan leren van het grote succes van misschien wel het gaafste chocolade bedrijf ter wereld.

Simyo

Telefoonmaatschappijen staan niet bepaald bekend om een goede klantbeleving. Een van de weinige uitzonderingen daarop lijkt Simyo te zijn. Vijf keer op rij zijn ze door de Consumentenbond uitgeroepen tot beste telecomprovider van Nederland en uit onderzoek is gebleken dat ze ook nog eens veruit de meeste enthousiaste klanten hebben.

Wat doet Simyo anders dan de grote jongens? Wat is het geheim van hun geweldige service? Bart Versteijlen, CEO van Simyo komt het vertellen.

Srprs.me

Srprs.me pakt op vakantie gaan helemaal anders aan. Waar je voor een reis vaak dagen of weken bezig bent om om bestemming, vlucht, hotel en huurauto bij elkaar te zoeken, hoef je bij Srprs.me maar één ding te beslissen: Wanneer wil je weg en hoe lang?

Vervolgens wordt alles voor je geregeld en de grootste verrassing is.... jij weet pas twee uur voor je vlucht waar je naartoe gaat! Hordes enthousiastelingen zijn al op reis geweest met deze piepjonge organisatie. De gevestigde reisorganisaties voelen de hete adem in hun nek. Wat is het geheim van het succes van dit bedrijf en wat kan jij ervan leren? Raymond Klompsma, oprichter en CEO, neemt ons mee op reis met Srprs.me.

House of Einstein

Welke man wil het niet, een personal shopper. Ze zorgt ervoor dat je altijd bij bent met de laatste mode, dat de kledingstukken die je koopt je ook daadwerkelijk goed staan en bij elkaar passen. Helaas, een personal shopper is voor veel mensen nog slechts een utopie... Totdat House of Einstein langs kwam!

Hun business model zet de fashion retail op z'n kop. Thuis vanuit je luie stoel geef je aan je personal shopper aan wat je nodig hebt en zij doet de rest. Mei Ling Tan komt vertellen hoe het precies werkt en hoe klanten erop reageren.