Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

12.30 - 13.00 Ontvangst (incl. lunch)

13.00 - 13.15 Welkom door CX Circle

13.15 - 14.00 Cultuur in organisaties bepaalt succes van morgen (Arjen Banach, spreker)
In een snel veranderende wereld zijn er organisaties die zich keer op keer onderscheiden door de manier waarop zij werk organiseren en hoe zij op een duurzame wijze succesvol blijven. Een van de strategieën hiertoe is dat steeds meer organisaties hun medewerkers centraal durven te stellen, ze geven aandacht aan hun Employee Experience. Een focus op de ‘medewerkerreis' gaat zich de komende jaren transformeren van onderscheidende factor tot absolute must. 

Spreker Arjen Banach heeft een vernieuwende en innovatieve kijk op hoe winnende organisaties in de wereld van morgen zijn georganiseerd. Hij doet al jaren onderzoek naar organisaties die zich onderscheiden met hun cultuur en neemt je in deze sessie mee naar de 6 trends van de absolute topwerkgevers op het gebied van organisatiecultuur. Wat zijn de essentiële ingrediënten voor een inspirerende cultuur om medewerkers te blijven boeien en binden in een war on talent, niet gefocust op voortang maar op vooruitgang.

 
14.00 - 14.35 De ROI van werkgeluk bij Hutten  (Thijs Fokker, Manager Academy & Mobility, Hutten) 
Een organisatie bestaat uit mensen. Personen die collega’s worden genoemd en daarnaast deel uitmaken van families, gezinnen en andere sociale netwerken. In een bedrijf, dat de beste, leukste en gelukkigste wil zijn, draait het vooral om deze mensen, de samenwerkers van Hutten. Thijs Fokker is, als Hutten Happifier, het gezicht van Huttens sociaal innovatieve beleid en zet zich in om het werkgeluk van alle samenwerkers te maximaliseren.
Hij brengt mensen samen, initieert nieuwe initiatieven, enthousiasmeert mensen en verbindt samenwerkers en hun families tot een zogenaamde ‘sharing community’ vol geluk! Dat maakt een dienstverband bij Hutten tot een onvergetelijke reis en deze reis deelt Thijs graag met jou! 

14.35 - 15.10 Hoe maak je werknemers gelukkig en effectiever? (Luc Joziasse, Chief Happiness Officer Wortell)
Voor de 2e keer op rij is Wortell uitgeroepen tot Beste Werkgever van het Jaar. Dit is mede te danken aan het feit dat zij afscheid hebben genomen van alle managers. Wortell transformeerde in korte tijd van een log, hiërarchisch organisatiemodel naar een bedrijf waarin teams zelfstandig werken en dus hun eigen verantwoordelijkheden nemen.

Uit recent onderzoek is gebleken dat meer dan 70% van de medewerkers binnen Wortell  bevlogen en betrokken is. Gemiddeld ligt dit cijfer bij bedrijven op 40%. Bevlogen en betrokken medewerkers halen het beste uit zichzelf, leveren kwaliteit, beïnvloeden de werksfeer positief en zetten zich in voor de organisatie. Luc is Chief Happiness Officer bij Wortell en vertelt ons alle ins en outs op het gebied van een gelukkige werkomgeving.


15.10 - 15.40 Koffiebreak 

15.40 – 16.15 Een originele teamactiviteit en tegelijkertijd maatschappelijk betrokken zijn; de ultieme employee experience! (Huib Lloyd, oprichter Stichting Jarige Job)
Stichting Jarige Job is ooit gestart om verjaardagen mogelijk te maken voor de 60.000 kinderen in Nederland die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat ze behoren tot de allerarmste gezinnen van Nederland. Begonnen met een keukentafelplan vanuit de huiskamer, maar na 9 jaar is Jarige Job veel meer. Dat gaat van teambuilding events, bedrijfsuitjes tot aan allerlei verschillende concepten om duurzame partnerships aan te gaan. Door de positieve gedachte die verjaardagen oproept zorgen we ervoor dat een abstract onderwerp als armoede makkelijk bespreekbaar wordt. En waar mensen zelf heel concreet ervaren hoe gaaf het is om iets te doen voor een ander. Een bezoek aan de Jarige Job loods zorgt er zeker voor dat je met een grote glimlach het pand verlaat. Kijk hier voor een impressie. 

16.15 – 16.50 hoe pas je geluk toe als bedrijfsmodel?  (Michiel Goemans, ondernemer kinki kappers)
Michiel Goemans is 25 jaar kapper en runde jarenlang zijn bedrijven en zijn personeel vanuit een streng hiërarchisch management systeem. Met de opkomst van nieuwe werknemers, kwam ook de wens vanuit het personeel voor verandering. Met als strijdkreet, ’stop met hiërarchisch management’.
Inmiddels is hij in plaats van ‘baas’ een ‘supporter’ geworden in zijn eigen bedrijf. Daar beslist iedereen nu samen in een open en eerlijk verhaal en worden ook  tegenslagen aan de kaak gesteld. In zijn bijdrage vertelt Goemans wat deze verandering als ondernemer met je doet en wat het in je onderneming teweegbrengt.

16.50 - 17.40 Borrel