Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

12.30 - 13.00 Ontvangst (incl. lunch)

13.00 - 13.15 Welkom door CX Circle & Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School)

13.15 - 14.00 Hoe laat je een organisatie met meer dan 10.000 medewerkers klantgerichter werken...? (Sacha Rintjema en Eefje Seijsener, Nationale-Nederlanden)
Niet door het zoveelste klantcultuurprogramma, maar door medewerkers samen met de klant de dienstverlening onder de loep te laten nemen.
In deze casus gaan we dieper in op enkele uitdagingen van Nationale-Nederlanden. Waar begin je met verbeteren? Hoe zorg je dat je grondig te werk gaat, maar toch tempo houdt? Hoe zorg je dat het niet het succes van een afdeling wordt? In deze casus staan we stil bij de succesfactoren en de belangrijkste lessen.


14.00 - 14.45 Hoe verbeter en ontwikkel je samen met klanten jouw producten en diensten? (Cansu Dengiz en Lisa Crans, Knab) 
De online bank Knab werd in 2012 opgericht met als doel om het anders te doen dan traditionele banken, alles vanuit de behoefte van de klant. Ontwikkelingen van nieuwe producten en diensten en het verbeteren van bestaande dienstverlening ontstaat samen met de klant, onder andere in het Knab Lab of tijdens een Knab Open event. Klanten testen nieuwe producten en diensten en hebben de mogelijkheid om proactief mee te denken over hoe bankieren beter kan. Zo werkt Knab aan co-creatie.

14.45 - 15.15  Koffiebreak

15.15 - 16.00  How does Sonos get thousands of customer requests and ideas every month? (Ditte Korsgard)

Not all customer feedback is given in a clear and structured manner. Often customers come to you with an idea, wrapped inside a support request. During my presentation I explain how we manage the expectations of our passionate Sonos owners, and find these requests. 

16.00 - 16.45  Cultuur en samenwerken (Kevin Weijers, spreker)
Ooit was Kevin ambtenaar, stopte hij met email, en gaf hij 50 presentaties in 15 weken.
Nu is hij Chief Exploration Officer (CEO) van het zelfverzonnen De Wereld Rond in 80 Experimenten.
Hij helpt bedrijven rond de hele wereld nieuwe ideeën te lanceren. Meestal in ruil voor eten en onderdak. Kevin Weijers is auteur van het boek ’21 dagen niet klagen’; een boek dat je inspireert om anders naar je werk en leven te kijken.

 

16.45 - 17.00   Satirische samenvatting van de dag

17.00 - 17.45   Borrel