Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

Het programma duurt van 15:30 uur tot c.a. 21:00 uur. We het volledige programma wordt zeer binnenkort bekend, maar we kunnen nu al drie keynote speakers bekendmaken:

- 15:30 uur: Welkom & Opening

- 15:45 uur: Allard Droste, auteur van het boek Semco in de Polder:

Allard heeft de organisatie van zijn metaalbedrijf volledig omgegooid en heeft zich daarbij laten inspireren door Ricardo Semler en zijn Braziliaanse bedrijf Semco. Allard komt vertellen over de lessen die hij tijdens dit proces heeft geleerd. Erg inspirerend!

- 16:30 uur: Break-out sessies:

1. Experience Lean

12Mprove, verkozen tot beste lean opleider van Nederland, gaat er in deze sessie voor zorgen dat jij ervaart wat Lean kan doen voor jou en de klant. Lean is waanzinnig populair in allerlei sectoren en heeft maar één doel: verspilling elimineren en klantwaarde vergroten. Deze workshop belooft bijzonder interactief en energiek te worden!

2. Experience Teal

Teal, een nieuwe manier van organiseren, bedacht door guru Frederique Laloux. In Teal zal je elemeneten van Holacracy en Agile herkennen, maar wordt door sommigen revolutionair genoemd. Zelfs Ricardo Semler is fan! Heleen Kuiper van Adelante laat je in een uur ervaren wat Teal inhoudt.

3. Zelfsturende klantenservice bij Drukwerkdeal

Martijn Jansen, CCO bij Drukwerkdeal, komt vertellen hoe ze bij dit bedrijf de klantenservice volledig zelfsturend hebben gemaakt. Geen AHT en scripts, maar autonomy voor de medewerkers om klanten zo goed mogelijk te helpen. Hoe ze dat doen en wat het oplevert, hoor je in deze sessie!

 

- 17:45 uur: Anne-Marleen Dijkhuis, Gemeente Hollands Kroon: 

Primeur! Nog nooit eerder hadden we bij CX Circle een overheidsinstantie op het podium. Daar komt nu een einde aan. Gemeente Hollands Kroon heeft zich volledig zelfsturend ingericht. Geen handtekeningen meer nodig van vier leidinggevenden, geen bureaucratisch geneuzel, maar gewoon doen! Ze hebben er een boek over geschreven (Pole Position) en op 18 april komen ze bij ons vertellen wat jij kan leren van hun successen en fouten.

 

- 18:30 uur: Diner

 

- 19:15 uur: Experience the ING way of working: CX meets Agile

In deze game duiken we in de ING way of working. Deze manier van werken heeft twee pilaren: Customer Experience en Agile. Hoe ziet het eruit als je die twee samenbrengt? Ervaar het in deze game.

 

- 20:15 uur: ING - De Transformatie naar Agile:
ING heeft de afgelopen jaren een grote transformatie ondergaan. Dat heeft hele mooie resultaten met zich mee gebracht, maar ook voor een aantal flinke uitdagingen gezorgd. In de closing keynote vertelt men over de pieken en dalen, successen en uitdagingen van deze transformatie.