Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

Generatie Y, de groep mensen geboren tussen 1980 en 2000. Er is veel te doen om deze generatie. Ze zouden eigenwijs zijn, verwend, moeite hebben met autoriteit. Tegelijk zijn ze creatief, onafhankelijk en zeer op technologie geörientieerd. Wat is er waar van deze verhalen en wat is mythe? Wat in elk geval buiten kijf staat is dat deze groep groot is. Heel groot. Wat verwacht deze generatie van organisaties, zowel als klant en al medewerker.

Met andere woorden: hoe stem je de customer experience en employee experience af op deze groep mensen zodat ook zij enthousiast worden over jouw organisatie. Dat gaan we verkennen tijdens CX Sessie 7 op 23 mei  met cases van o.a. YoungCapital, Tele2, Dura Vermeer en The Student Hotel. Papabubble (ware snoepartiesten) maken ter plaatse de mooiste snoepcreaties. Een spektakel op zich waarbij kleur, geur en vakmanschap samenkomen.