Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen


13.30-14.00: Inloop met broodjes

14.00-14.15: Opening door Sydney Brouwer (CX Circle) &  Leslie Hogeveen (Tele2)

14.15-15.00: De toekomst van Customer Experience - Millennials & Generatie Z (Aljan de Boer, Head of Inspiration, Trendsactive)
Wie wil weten hoe de toekomst van CX eruit ziet, moet de wensen en behoeften van toekomstige generaties begrijpen. Daarom hebben we Aljan de Boer van TrendsActive uitgenodigd zijn visie en insights te delen. TrendsActive is gespecialiseerd in trendonderzoek en de creatieve vertaling van trends naar innovatie en marketing. Aljan presenteert de belangrijkste inzichten uit hun trendonderzoek naar Millennials en Generatie Z.

Er leven in Nederland 3,5 miljoen millennials. Deze groep is over een paar jaar omvangrijker dan de huidige babyboom generatie. Bovendien stijgt hun vermogen. Met een leeftijd tussen de 21 en 37 zijn ze geen ‘jongeren’ meer te noemen. Sterker nog, ze worden zelf ouders - en daarmee de gezinnen van de toekomst. Ze staan aan de vooravond van grote life-events waarin merken een belangrijke rol kunnen spelen. Generatie-Z bestaat uit mensen onder 21 jaar. Deze generatie heeft een andere mindset en gedraagt zich anders dan millennials. Wees klaar voor de toekomst en leer over de overeenkomsten en verschillen tussen deze generaties zijn en hoe je erop in kunt spelen!

15.10-15.55: Break-out ronde 1 (keuze uit Tele2 & The Student Hotel)

Samen met Millennials en Gen Z op zoek naar kansen in de telecommarkt  (Teun Verrest, Tele2)
Twintig jaar geleden begon Tele2 aan een haast onmogelijke missie: het afbreken van de bestaande telecommonopolies. Niet zonder succes weten we inmiddels. Door zich niets aan te trekken van de bestaande conventies heeft Tele2 de markt opengebroken en belt iedereen tegenwoordig voor een paar cent naar elk willekeurig land ter wereld.
Sinds een aantal jaar richt Tele2 zich – met haar opvallende commercials en aanbod – op succesvolle wijze op klanten tussen de 15-37 jaar. Op basis van doorlopend onderzoek binnen hun doelgroep weet Tele2 precies wat er speelt in hun leven, wat zij belangrijk vinden, welke rol een smartphone heeft, waar kansen liggen voor mobiele providers, etc. Maar Tele2 gaat nog een stap verder. Onder leiding van Tele2-ers Teun Verrest, Machiel van de Poll en onderzoeksbureau MARE werd er 6 weken lang intensief opgetrokken met 20 ‘Gen Now’ers, jongens en meisjes in de leeftijdsfase tussen de 16-26 jaar, kregen zij een kijkje in hun leven, werd kennisgemaakt met hun normen en waarden en ontwikkelden zij SAMEN nieuwe proposities op basis van wensen en eisen. Teun Verrest deelt graag zijn ervaringen en uitkomsten met ons!

OF

May The Student In You Live Forever (Melle Bos, The Student Hotel)
Het succes van The Student Hotel bewijst dat niet praten over, maar het tot leven brengen van je merkwaarden, je overtuiging en je missie in je customer experience de sleutel is tot de harten van je klanten. TSH spreekt de student mindset in ons allemaal aan en verbind een grote diversiteit aan mensen: reizigers, professionals, creative nomads, expats, startups en mensen uit de buurt. Maar nog steeds staan de studenten in de kern van wat ze  inmiddels ‘s werelds grootse “Complete Connected Community” noemen.
In deze sessie laat Melle zien dat TSH hard op weg is om Europa’s grootste co-working co-living concept te worden.

15.55-16.20: Koffiebreak

16.20-17.05: Break-out ronde 2 (keuze uit Dura Vermeer & Incentro) 

Dura Vermeer is benieuwd wat millennials in hun mars hebben: ‘Maar wat kan jij?’ (Sascha Becker en Wenda Bolink, Dura Vermeer) 
Dura Vermeer behoort tot de grootste bouwers in Nederland. Met baanbrekende projecten en 160 jaar historie is ambitie het kernwoord. Dura Vermeer wil binnen drie jaar tot de top drie van vernieuwers in de bouw behoren. En om dat waar te maken zoekt het bouwbedrijf de grootste talenten in de arbeidsmarkt om haar 2.500 koppige team te versterken. Hoogopgeleide millennials Bouw & Civiele Techniek. Een doelgroep die gezocht wordt door talrijke werkgevers en waar Dura Vermeer weinig ervaring mee heeft. Maar met een ambitie die de doelgroep aanspreekt. Daarom ontwikkelde Dura Vermeer samen met PROOF een sterk employer brand ‘Maar wat kan jij?’ waarmee ze de juiste talenten aantrekt en behoudt. Wenda Bolink en Sascha Becker laten zien hoe je in zes stappen werkt aan een sterk werkgeversmerk. 

OF 

Incentro; waarom geluk onze enige KPI is (Coert Prins, Incentro)
Incentro ondervindt dagelijks hoe gelukkige en betrokken medewerkers zorgen voor positieve bedrijfsresultaten (Incentro groeit al 11 jaar op rij door te sturen op geluk). Een verhaal uit de praktijk over zingeving, zelfsturing en gelukkige werknemers.

17.15-18.00De nieuwe generatie aan het werk, Margot Roubos en Rob Groot (YoungCapital)
YoungCapital is groot geworden dankzij (werkzoekende) millennials. Wij kennen deze doelgroep door en door. Maar, de nieuwe generatie staat alweer klaar! Zijn we klaar voor generatie Z? Margot Roubos en Rob Groot van YoungCapital vertellen je graag meer over het keuzegedrag van jongeren op het gebied van werk. Hoe trek je de aandacht en waar worden zij blij van? En wanneer sla je juist de plank mis? Ze laten zien hoe YoungCapital communiceert met deze doelgroep en delen ervaringen en tips om ook jouw bedrijf klaar te stomen voor de nieuwe generatie!

18.00-18.45: Borrel