Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

Contact met de klant is altijd het moment waarop het verschil gemaakt kan worden. De aard van die interacties verandert echter flink. Bots & AI, chat, Merk-waardige interacties of moeten we toch gewoon blijven e-mailen? Op 17 september gaan we leren van de succesvolle bedrijven op het gebied van klantcontact. Wat moet je zeker doen en wat moet je absoluut laten?

O.a. De Bijenkorf, Yarden, OHRA en ABN AMRO vertellen je hoe je middels klantcontact inspeelt op  de juiste klantbeleving.
Daarnaast neemt Christian Kromme ons aan de hand van uiteenlopende trends en voorbeelden mee in de exponentieel veranderende wereld waarin steeds meer disruptieve technologieën en business modellen zorgen voor een massale machtsverschuiving richting de consument. En wat betekent dit voor klantinteractie? Christian vertelt het ons tijdens zijn keynote!