Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

Regelmatig wordt er een bedrijf opgericht dat in zijn markt de boel eens even flink op z'n kop gaat zetten. We kennen de verhalen van Uber en Airbnb natuurlijk, maar er zijn er veel meer. Deze bedrijven zetten de nieuwe standaard op het gebied van klantbeleving en gebruiksgemak. Zij bouwen niet aan een klantgerichte organisatie, zij zijn het en hoeven niet af te rekenen met ‘legacy’ vanuit het verleden. Waar grote organisaties vaak de noodzaak voelen om klantgericht te worden, hebben dergelijke jonge bedrijven klantgerichtheid door hun aderen stromen.
 
Ook zo benieuwd hoe deze bedrijven dit voor elkaar hebben gekregen? Wat deze merken exact in huis hebben om zich zo te ontwikkelen? En hoe het zit met de mindset binnen deze organisatie?
Op 11 december gaan we leren van 5 succesvolle bedrijven op het gebied van customer disruption; hoe worden deze start-ups en scale-ups geboren met klantgerichtheid?