Contact

Heb je een vraag of opmerking?
Neem dan contact met ons op.

Contact

cx-circle-2017-plannen

Wauw, wat een jaar was 2016! Voor CX Circle in elk geval erg positief. We hebben een explosieve groei doorgemaakt in het aantal leden, een paar hele gave events neergezet en aan de achterkant zijn we flink geprofessionaliseerd. Nog belangrijker: CX in Nederland wordt steeds groter en is here to stay als onafhankelijke en steeds belangrijker wordende business discipline. 

Het afgelopen jaar hebben wij ook kunnen zien waarin wij ons als CX Circle in onderscheiden en waar we echt het verschil kunnen maken voor CX Professionals in Nederland. Dit heeft ervoor gezorgd dat we een aantal dingen niet meer gaan doen, een aantal dingen meer gaan doen en een aantal dingen anders. Deze blog geeft je een overzicht van wat je mag verwachten in 2017.

Meer CX Sessies, Minder Masterclasses
De events waar we veruit de meeste positieve reacties op hebben gehad (en die we zelf het gaafst vonden) waren CX Sessie 1 (Challengers), 2 (Customer Journeys) en 3 (Customer Centric Culture). De grote sessies rondom één thema waaraan wij altijd proberen een andere twist te geven dan andere events. En als we jullie mogen geloven, slagen we daar goed in. Dat is dan ook waar we ons het komende jaar op gaan focussen. In 2017 mag je CX Sessie 4, 5 en 6 verwachten. Groot opgezette events met 150-200 andere CX Professionals en een onderscheidend programma. Zet de volgende data (onder voorbehoud) dan ook alvast in je agenda:

21 maart - CX Sessie 4 - New ways of doing business: alles over Agile, Scrum, Design Thinking, Lean en alle andere hippe termen en manieren van werken die de revue passeren. Wat is een hype en wat neemt een permanente plek in in moderne organisaties.

26 juni - CX Sessie 5 - Klantgericht Leiderschap: een goede klantbeleving begint met scherpe keuzes en draagvlak in de board room. Wat voor leiderschap is er nodig voor een legendarische klantbeleving? 

10 oktober - CX Sessie 6 - Klanten! Deze sessie zal helemaal in het teken staan van degene waar we het allemaal voor doen: de klant! Verwacht een bijzondere, creatieve en memorabele CX Sessie

Heb jij nog suggesties voor inspirerende sprekers over één van deze thema's? Mail dan naar sydney@cxcircle.nl.

De masterclasses en de excursie die we in 2016 organiseerde, waren moeilijker vol te krijgen en te weinig onderscheidend. In 2017 zullen we die dan ook niet meer organiseren. We focussen ons op waar we goed in zijn :-).

Abonnementen en losse kaartjes
De prijzen van de verschillende abonnementen en tickets zullen iets wijzigen (lees: iets verhoogd worden). Waarom? Dit stelt ons in staat nog betere events neer te zetten. Daarbij zien we dat onze CX Sessies vaak beter beoordeeld worden dan andere events in de markt en een flink lagere investering vragen. Dat uitgangspunt blijven we houden. Great value for money blijft ons devies! Hieronder een overzicht van de wijzigingen:

Product Oude prijs Nieuwe prijs Info
Los ticket € 79,00 € 100,00  
CX Pro abonnement € 189,00 € 200,00 Toegang tot alle CX Sessies
CX Business abonnement € 500,00 € 600,00 Toegang tot alle CX Sessies voor 3 personen


Heb je een bestaand abonnement? Je krijgt bericht van ons als je abonnement bijna afloopt, zodat je kan bepalen of je wil verlengen. 

Ook wordt CX Circle vanaf 2017 BTW-plichtig. Dat betekent dat bovenstaande tarieven excl. BTW worden. Omdat 95% van onze leden zakelijke leden zijn, maakt dat weinig verschil. Is dat voor jou anders? Laat het ons dan weten.

Op zoek naar een vierde bestuurslid
In 2017 gaan we ook op zoek naar een vierde bestuurslid. Het profiel is: energiek, jong (in elk geval mentaal ;-)) en een ietwat rebelse kijk op CX. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een vrouw :-). Ben jij of ken jij iemand? Bel dan met Heike Faber op 06-55898459.

Host jij de volgende CX Sessie?
Het afgelopen jaar waren NLE, KPN en AFAS zo gastvrij om CX Sessies te hosten. Daar zijn we natuurlijk enorm dankbaar voor! Geweldig ontvangst, locatie en catering. Ook voor het komende jaar zijn we op zoek naar bedrijven die ons willen hosten op hun locatie. Per sessie verwachten we zo'n 150-200 mensen, dus het vraagt wel wat. Het is echter een geweldige manier om te laten zien hoe gastvrij jouw organisatie is en hoe jullie met klantbeleving bezig zijn. Heb je interesse? Mail sydney@cxcircle.nl voor de mogelijkheden.

Tenslotte willen we je nogmaals bedankt voor een geweldig jaar! Tot het volgende CX Circle event.