Contact

Heb je een vraag of opmerking?
Neem dan contact met ons op.

Contact

Over ons

CX Circle heeft als doel om het weer leuk te maken om in Nederland klant te zijn door Customer Experience professionals kennis, inspiratie en netwerk te bieden om de klantbeleving in hun organisatie te verbeteren. Dat wil jij toch ook?

CX Circle is een community met de ambitie om Customer Experience naar een hoger niveau te tillen in Nederland. Alles om het (weer) leuk te maken voor consumenten om klant te worden bij een bedrijf. Customer Experience (CX) is in Nederland een hard groeiende business discipline. In steeds grotere mate krijgen bedrijven CX managers, CX afdelingen en zelfs C-Suite executives met “klant”-verantwoordelijkheid. Waar andere landen al platforms hebben waarin CX professionals zich kunnen verenigen en terecht kunnen voor kennis en verdieping, bestaat een dergelijk platform in Nederland nog niet. CX Circle is een initiatief van Olaf Ouwerkerk (NLE), Sydney Brouwer (ondernemer) en Heike Faber (KPN)  en heeft de ambitie om de community voor Nederlandse CX professionals te zijn.

over-ons images

olafouwerkerk
Olaf Ouwerkerk
sydney-brouwer
Sydney Brouwer
Heike Faber
Heike Faber