Abonnementen

Wilt u niks missen? Wellicht is een abonnement bij CX Circle voor u of uw bedrijf interessant.

Bekijk eens de verschillende mogelijkheden.

Bekijk
abonnementen

Onze line up (aanvang 15.30)
Een optimale klantbeleving in de hospitality - Sander Allegro (Chairman QL Hotels & Restaurants, Owner Allegro INN ovations Hospitality Consultancy)
Gastvrijheid, strategie en innovatie zijn dé kernbegrippen in de professionele activiteiten van Sander Allegro. Sander combineert zijn functie van chairman van QL Hotels & Restaurants – een collectie van 125 bijzonder, hand-picked boutique hotels in 10 Europese landen – met zijn adviespraktijk Allegro INN ovationS.

Met creativiteit en visie zoekt hij hierbij altijd naar een goede balans tussen ‘high tech’ en ‘high touch’. Een balans waar vele CX’ers en klantgerichtheidsprofessionals mee worstelen. Leer van zijn praktisch toepasbare oplossingen.

Leer van het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland - Frans Goenee (inspiratiemanager Efteling)
Frans Goenee neemt je mee in het creatieve gedachtegoed van Anton Pieck, de ontwerper van het Sprookjesbos en hoe zijn ‘kromme wegen filosofie’ leidt tot de verrassing en verwondering die dit pretpark zo bijzonder maakt.
Verheug je op een gepassioneerd verhaal vol voorbeelden en lessen voor iedere klantgedreven organisatie.